Kreativ blogger award


Hoera, hoera!
Ik ben nu bijna drie weken in het bezit van mama's naaimachine en ik krijg al een award.
Ilse gaf hem door aan mij.
Heel blij ben ik daarmee!
Nog even geduld en ik maak alles zelf;-)

Hier zijn zeven dingen die ik over mezelf kwijt wil:

o Ik hou van het leven en geniet van schoonheid. Dat kan een mooi gedresseerd bord zijn, maar evengoed een zonsondergang waar ik moet blijven naar kijken. Mooie stofjes, leuke kleurencombinaties en zalige geuren maken me ook blij.

o Ik heb een hekel aan slechte geurtjes.

o Ik heb alles graag netjes, maar ik hou van drukke patronen.

o Als ik oud ben, wil ik naar Brugge verhuizen. En tussendoor wil ik graag eens naar Zweden. Of meer dan eens. Ik ben geen fan van strandvakanties.

o Vrienden en familie zijn heel belangrijk voor mij. Ik ben gelukkig met mensen rond mij. De opvoeding van mijn kindjes neem ik heel serieus. Ik ben een denker en probeer alles heel bewust mee te maken.

o Ik geniet van knuffelen met mijn gezin, lezen, taart bakken, winkelen, zelf kleertjes en knuffels maken...

o Ik ben dol op häagen-dazs macadamia nut brittle.

Met plezier geef ik deze award door aan:

Liesel
mme zsazsa
Polkadotjes
Stien
Misschien draait deze award in cirkeltjes rond. Maar ik vind dat deze meiden hem verdienen!

Reacties