De zwierrok

Ja lap!
Gisterenavond maakte ik een zwierrok voor Mona. In haar lievelingskleur oranje.




Omdat het winter is én koud, heb ik hem omkeerbaar gemaakt met een bruine binnenkant. Heel retro.
En nu vraag je je af waarom ik dit bericht begin met JA LAP?
Wel, vandaag begon ik vol goede moed aan nieuwe maaksels en daar liep het mis.
De naaimachine blokkeerde en nu heb ik die half uit elkaar gehaald en weer gemonteerd. Er zat draad gedraaid rond stukken waar het niet moet. Al de restjes zijn verwijderd. Nu moet ze nog gesmeerd worden en dan kan ik weer aan de slag.
Emma keek bedenkelijk toen ik de singer in kleine stukjes veranderde. Maar ik sta mijn mannetje wel, hoor!

Reacties

  1. wreed schoon, komt dat ook van in Wetteren die stof? zoja dan moet ik toch wel eerstdaags eens gaan naar daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, Ilsetje.
    Ze hebben dat op de markt in Zottegem ook, hoor. Ik kijk al weken naar dat stofke en heb het nu toch gekocht en ge kent mij al. Het bleef niet lang liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anders gaan we er samen eens om hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je weet waar je mij kan vinden hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!