Kinderen groeien



Kinderen groeien en zijn daar fier op ook.
Toen ze een jaar en een beetje waren, kwamen we in ons eigen huis wonen en werden de kindjes op regelmatige tijdstip tegen de muur gezet en gemeten. Helaas kwam er een wandkast voor mijn streepjes en moest ik herbeginnen op een andere plaats. Onze muren zijn nog niet geschilderd en mama mag WEL op de muur schrijven.
Deze week liepen ze wat lastig, onze meisjes en dan denk ik aan een groeimomentje en wel ja. Net voor kerstmis heb ik hen gemeten en vandaag weer en ze zijn weer wat groter. Hoera!

Reacties

  1. Wij hebben ook de lengte van de kindjes bij gehouden vanaf de geboorte. En daarbij ook nog een verf-afdruk van handje en voetje!
    (Bij ons staan het aan de binnenkant van een kastdeur).
    Groetjes Cindy
    www.uttemetut.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, 1cm op 2 weken tijd ofwa? zo snel groeit mijn haar zelfs niet meer. Dat gaat inderdaad zo snel he?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!