Wat ik nog maakte deze week.

Mijn meisjes tekenen heel graag. We hebben dan ook massa's potloden, stiften en knutselgerief.
En als we op stap gaan vergeet ik altijd om wat tekengerief mee te nemen.
Bij deze zal dat niet meer gebeuren. Ik ben zo verliefd op dit potlodenhoudertje!


Zoals eerder deze week vermeld, moest ik voor Emma een roze jurk maken. Het model is hetzelfde als dit.
Ze koos zelf de stof uit de stoffenkast.
Ik zou het zelf niet gebruiken voor een jurk, maar ze was er zo blij mee! En zoals je ziet op de foto maakte ik een roggekussentje bijpassend bij de jurk. Lekker warm in bedje.

Reacties

  1. wat ben je heerlijk creatief. Het is gewoon spannend om telkens te komen kijken wat je nu weer gemaakt heb. Je kan zo een winkeltje beginnen.
    En allemaal zo erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,

    Ik verkoop (nog) niets hoor. Het is heel leuk om dingen te maken, maar ik ben volop aan het leren. Ik geef graag cadeau ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk die potloodrol ,heb er ook al een paar gemaakt :-) simpel infeite hé.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!