Weer wat nieuws.

Ik maakte een rokje met de hanenstof van Vermiljoen. Een stoer stofje, maar ik vind het zelf heel leuk in deze versie.
Het patroon herken je van de apenrok van Mona.
Voorkant met zakken

Achterkant met elastiek

De restjes stof gooi ik niet weg, want zie. Die komen van pas.
We gaan straks op bezoek bij twee kleine jongens en die krijgen van mij een roggekussentje om lekker warme voetjes te hebben in deze koude dagen.

Voor de kleinste broer maakte ik ook een kussentje. De fleece is lekker zacht en rogge blijft veel langer warm dan kersenpitjes en het ruikt (veel) beter.


Wie bij ons al op bezoek kwam, weet dat wij een heel grote knutselkast hebben. We proberen orde te houden door alles in dozen te stoppen, maar dan nog vinden we kleine spulletjes niet meteen terug.
Ik wou heel graag eens proberen een pennenzakje te maken. En het lukte wel.

Reacties

  1. Wow, amaai jij bent wel heel goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf het maar herhalen, maar wat je doet is werkelijk prachtig! Idee voor een webshop? Ik ben een eerste klant.

    Doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sandra,
    Momenteel is alles in gebruik!
    Ik heb geen plannen om te verkopen. (Nog niet)
    Ik vind het veel leuker om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer heel schoon!

    Wat grappig dat je precies schrik had om een pennenzakje te maken, terwijl je al veel moeilijker dingen kan maken :o).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jij bent nogal bezig zeg, wat een tempo!! mooie rokjes en kleedjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!