yes yes yes!

26 oktober 2012
verdient vanaf nu een plaatsje op mijn kalender.
Die dag reed ik heel wat kilometers om een heel bijzonder pak op te halen.


Onder de indruk van de heerlijke geur van een drukkerij.
De grote machines waar ons boek gedrukt werd.


En de foute afdrukken? Die namen wij mee om mee te knutselen.
Of kerstcadeautjes in te pakken...


En daar lag het dan. Nog vers in het pakje.


In een rij tussen indrukwekkend mooie uitgaven.



En toen wij de eerste keer keken, krulden onze neusjes van trots.
Dat is toch wel wat hoor!


Wij hebben er veel. 
Te veel om zelf te houden.
Geef maar een gilletje en kom er eentje halen!

Of mail en ik stuur er eentje op!
€19,95 voor een heleboel ideeën, naaitips, patronen en prachtige foto's.


Benieuwd naar de inhoud en wat anderen maken?
Kijk dan snel op onze flickrpool!
Zie je dat? 
Jullie waren aan het vissen naar hints over de inhoud. 
En stiekem kregen jullie er al heel wat :-)



Reacties

  1. Ik kom morgennamiddag alvast naar Gent!! Kan niet wachten tot dinsdag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met jullie kindje (lees boek)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, gij zijt der toch eentje!!! Bij vorige blogberichten al veel oh's en ah's en eigenlijk beseften we niet dat we zo af en toe al een glimp aant opvangen waren van jullie boek ;-). En de glimpen die we hierboven kunnen opvangen zien er in ieder geval héél erg veelbelovend uit! Proficiat hé!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat!! Ik wens jullie een oneindige druk toe :) Die laatste foto is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele dikke proficiat, voor jullie allebei! Zo'n schoon boeleke. Ik kan niet wachten om aan hoodies te beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word nu echt ongeduldig!!!!!!
    Wees maar zeker dat ik er een blogpost van maak, als ik het in mijn handen heb, gratis reclame (moest dat nog nodig zijn!)
    Chapeau!!!
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een dikke proficiat. Ik ben super benieuwd. Super gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh fantastisch! Kan ik al beginnen mijn hoofd te breken over welke maat de juiste zou zijn voor mijn dochter. Ik doe dat namelijk altijd, mijn hoofd daarover breken. Zou het vandaag al in de Standaard liggen? Ja toch? Vandaag toch al, he? Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Dat lijkt me gevaarlijk. Dat hoofdbreken :-) Je kan het boek vandaag exclusief kopen in Standaard boekhandel Gent Sint-Baafs.
      De andere leveringen zijn onderweg.
      x

      Verwijderen
  9. Proficiat !! Kan niet wachten om het in mijn handen te hebben, ziet er super uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat! Dat het maar rap dinsdag is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja ! stuur er me maar 1 ! maar ik kan je niet mailen want die link werkt niet bij mij...

    een héél dikke proficiat!!!!!!!!!!!

    bollekes.met.gaatjes.en.koordjes@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat! en het patroon van de communiejurk staat erin, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartelijk gefeliciteerd. Tot welke maat gaat de kinderkleding in jullie boek ?

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Els,

      We hebben kleertjes van twee jaar tot maat 146.
      Het omkeerbare topje gaat ook in volwassen maten en grote kindermaten.
      De cape is in alle maten beschikbaar.

      Verwijderen
    2. Bedankt voor het antwoord. Nu weet ik dat wanneer ik een boek bestel er effectief ook iets mee kan daar mijn dochter maat 140 draagt.

      Groetjes

      Verwijderen
  14. Waauw proficiat, het ziet er een heel mooi boek uit en ik wil deze bundel met al jouw leuke kleedjes patronen ook hebben, vanaf wanneer ligt het in alle standaard boekenwinkels?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat! Ik heb het vorige week al besteld bij mijn boekhandel ... nu dagelijks meerdere keren mail checken om te zien of ik het kan gaan halen ... Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dikke proficiat!!! geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zou het graag kopen, maar wil graag weten of er zoals met VanKatoen ook een deel van de opbrengst naar een goed doel gaat?
    Groeten, Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als auteur hou je amper iets over van de verkoop van boeken. De grootste som gaat naar de boekhandels en uitgeverij. Momenteel ga ik blij zijn als ik de kosten die ik voor het boek maakte er terug uit haal. Mocht ik er rijk mee worden, dan deel ik met plezier!

      Verwijderen
  18. Tof tof tof! Ik wil ook inpakpapier van mijn mislukte boekdruksels, zo cool zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die grote blaren zijn super! Ik bestelde er al één bij je mede auteur en ben héél benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Is er ergens een inkijk exemplaar te zien? Ik ben nogal nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!