We houden van pastel


 Wij houden van petit pan en wij houden van pastel.
Het zachtgrijze stofje gebruikte ik al eerder voor babydoeleinden.
Niet erg geschikt voor kleding dacht ik.
Tot ik het in mijn hoofd plots samen zag met het t-shirt van Bengh en de kniekousen van Fred & Ginger.








 De lakschoentjes van Emma zijn er voor gemaakt. Alweer <3








patroon rok: cirkelrok verknipt en weer aan elkaar gezet.
Stof Petit pan bij Noeks
T-shirt met vis Bengh
Gilet Filou
Kniekousen Fred & Ginger
Schoentjes Pépé bij Raaf en Vos



Reacties

  1. Wat een prachtige kleurencombi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie combinatie en weeral prachtig gemaakt!!!
    Hier ook een grote fan van F&G, Bengh par principesse EN Petit pan.......goei smaak;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij is er ook eentje keifier, niet alleen met haar nieuwe rok, maar ook met haar verdwenen tanden vooraan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderlijk hoe jij er altijd in slaagt om elk deeltje van hun outfit zo goed bij elkaar te laten passen. Ik kan daar nog zoveel van leren. Dat onderrokje, waar vond je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hema! Maar dat durfde ik niet meer schrijven na de vorige keer :-)

      Verwijderen
    2. Haha, en nu laat ik je het toch weer schrijven :-). Ik zal dus eens in de Hema moeten gaan kijken.

      Verwijderen
  5. Zo mooi! Zeker de combinatie met alles, alles past gewoon bij elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke fotoreeks! Ik ben ook fan van het bijpassende onderrokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zucht, ik wou dat ik nog zo jong was. Dan kon ik jou outfits ook aan, haha.

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn Liv zal wederom jaloers zijn als ze deze prachtige foto's ziet! Een prachtig mooie rok om in te draaien... En dan ook nog zo perfect gestyled! Mooie kleur ook die kniekousen. Dinsdag onderneem ik weer eens een tochtje naar F&G....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schoon schoon schoon ! ♥
    xxx
    Marie Lu

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Wat een mooie kleurtjes!
    Yane heeft dezelfde schoentjes;).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi!
    Is fantastisch om te zien hoe Emma en Mona elk hun eigen stijl aan het vinden zijn.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alweer, supermooi! En de foto's lijken zo klaar voor een eigen catalogus!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! en die kniekousen zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het plaatje is helemaal af, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi en die schoentjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jouw meisjes komen gewoon met alles weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, mooi is die he! en grappig, ben net nieuwsbrief aan het maken, met korting op petit pan, dus lezers, ff de webshop in de gaten houden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi, die schoenen wou de dochter ook. Maar ze speelt graag 'beestje' wat inhoudt dat ze overal op haar knieën rondkruipt... het zullen dus andere lenteschoenen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijke fotosessie!
    Ik zou hier ook niet direkt kleding in gezien hebben, maar jij deed het weer! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi ! EEn stofje waar mijn blik ook telkens op valt, maar omdat ik het wat fletsjes vond nog niet kocht. Fijn om het hier gemaakt te zien !
    ZElf zou ik onderaan de cirkelrok nog een turquaze biais aan toevoegen.

    GRoetjes !
    CArla uit W.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi! En alweer prachtige foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige outfit! Verknipte cirkelrok? Moet ik onthouden, valt echt heel mooi! En ik heb hier ook zo'n onderrokje hangen van de hema, dus nu weet ik welk model ik erboven moet maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij kan gerust een winkel openen... mooi en leuk gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zoals altijd, weer mooi gecombineerd ! Die kniekousen zijn het einde, zo schoon ! En helemaal af met die lakschoentjes.En het meesterstuk, de rok natuurlijk.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig! Als ik zie hoe jij kan naaien en foto's trekken, besef ik dat er nog werk aan de winkel is voor mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi en vooral zeer zwierig!
    Hebben jullie ondertussen mijn vraag gezien ivm de kraag van de jurk uit jullie boek? Ik zit vast met de jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tot in de puntjes af!!! Zalig met die kniekousen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi! En prachtig met die schoentjes erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo mooi ! En met die kousen eronder ! Ideaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die eigen kledinglijn zal er toch ooit eens van moeten komen. Een eenmansbedrijfje, want zowel het rokje als de styling als het model als de foto zijn weer geweldig van jouw hand!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wunderschön.
    Liebe Grüße, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. aan jouw lentekleurtjes zal het alvast niet liggen als de winter nog wat langer duurt! Het is alweer helemaal "af" Griet - schitterend ziet ze eruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. als ik al die zwierige rokjes, kniekousjes en lakéschoentjes hier zie passeren droom ik toch ook een beetje van een dochter. al zou mij dat heel veel kosten vrees ik hihi

    http://mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een geweldig rokje, leuk met de andere kleding samen!! Mijn jongste is dol op zulke rokjes, helaas kan ik zelf niet naaien...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk! En heel lekker fris met die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!