Mona-style deel 3, want deel 2 viel tegen

Eerlijk, deel twee vond ik niet mooi. 
Misschien doe ik er nog wat mee en dan toon ik het jullie.
Deel drie is een voltreffer.

Mona wou een broekpak.
Iets zoals dit en een beetje dit.


Ik gebruikte dezelfde maten als van dit topje.
Het broekpatroon vond ik in één van mijn Japanse naaiboekjes.
Deze keer knipte ik maat 130. Te breed? 
Niet erg, want er komen wat elastieken aan te pas en dit broekpak is het mooist als het wat losser zit.








Onderaan werkte ik de broek af met een strook waar ik brede elastiek in verwerkte.




Mona's lievelingspose:




De stof kocht is een kringwinkelstofje dat ik kocht op facebook.

Het vestje met glitters in vond ik bij JBC,
de sandalen zijn van Pom d'api en komen van Raaf en Vos.


Reacties

  1. Normaal heb ik het niet voor broekpakken, maar deze smaakt me! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Concept geslaagd! Ik maakte 2 jaar terug zo'n 'short'versie, misschien nu ook eens een lange versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Zoiets voor mezelf in zwart heb ik liggen in mijn zomergarderobe...zit zalig..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi... en ze staat er super mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super tof! Dat ziet er een heel comfortabel broekpak uit! Doet me wensen dat ik terug zo'n klein meisje was en zo'n dingen kon dragen ;-)

    http://kellyjadestyle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou zoiets wel willen voor mijn zomer garderobe in Liberty!!
    X
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief maar ook lekker stoer!!! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig pak en ze ziet er geheel tevreden uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai das tof! de stijl van uw Mona bevalt me toch wel heel erg, lief maar met attitude :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er echt geweldig uit! Het stofje zou ik zelf niet uitgekozen hebben maar het past perfect bij dit broekpak en bij jouw meid. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi! Een jonge meid met stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw zeg ! Wederom super geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi!
    Ik maakte vorig jaar een kort broekpakje voor Yane en dat viel ook zo in de smaak bij haar. Alleen maakte ik de schouderbandjes met striklintjes. Niet handig. Als ze naar het toilet was geweest, moest ze de lintjes elke keer terug strikken...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi! zou ik zo zelf willen dragen! een versie voor volwassenen...;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het staat haar beeldig!! Heel mooi, en amai, wat een lenige dochter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie combi van de twee ideeen! En super stofje, het staat haar goed!

    Het lijkt alleen wat te trekken in het kruis? Taillebandje kruipt net even te omhoog? Of lijkt dat maar zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze heeft er geen last van, maar de tailleband ga ik inderdaad wat lager steken bij het volgende model. :-)

      Verwijderen
    2. WAW!!!!!!!!!!!!!!
      dat wordt een hit, zeker weten !

      Verwijderen
  17. Wat een leuke dochter... mooi broekpakje, stofje zo zacht van kleur staat haar heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De Dochters zijn hier ook al een paar jaar zwaar fan van broekpakken, tot dusver heb ik ze enkel nog maar zelf gekocht :-) En als ze naar het toilet moeten zijn ze ook steeds iets minder enthousiast, haha!
    Deze is heel mooi, ben vooral fan van de kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik wil al hun schoenen :)))))


    http://mamajulesbrussels.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super cute. Love everything you make.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zooo schoone, die dochter en dat kostuumeke. Dat het nu maar gauw zomer wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi,maar ik vind het jurkje veel mooier.Mooie fotos

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zulk een pak wil ik ook, deze zomer. En Monastyle mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Man, man wa een knappe dochter! Het broekpak mag er ook wel zijn! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. supergaaf dat broekpakje!!Speelt mona gitaar?groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schoon, ik vind die monastijl wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Eéntje voor in het nieuwe boek? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!