Wat draagt dat kleine meisje daar?

U zag het misschien in de krant vandaag. 
Ergens in Vlaanderen straalde een kleine mooie meid in haar jurk.


foto Belga

Wat u niet zag in de krant is dat ik hier zit te glunderen, 
omdat ik de jurk mocht maken :-)


De kraag is niet helemaal ecru, maar heeft gouddraad verwerkt in de stof. 
Die vond ik bij Pand Diependaele.


De stof met het herfsttafereel is van Michael Miller en heet "deer lake autumn".
Misschien nog te vinden via google. Ik kocht ze bij Stoffen Van Leuven.


De zoom kreeg een gouden randje.



En wat doet het plezier om de nieuwe eigenaar er in te zien blinken.







Patroon jurk Stof Voor durf het zevers,
kraag zelf bijgetekend.








Reacties

  1. devooght rita11 december, 2013

    heel mooi ! je mag apetrots zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohla, blink blink inderdaad! Zowel jouw gezicht als de jurk en het meisje erin. Deze stof is er eentje waar ik al verliefd op ben sinds het jongste Polkadotje er een verjaardskleed uit kreeg. Misschien moet ik toch maar eens op zoek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt knap werk! Je zit terecht te glunderen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat prachtig. En wat een eer!
    En nu de mailbox volgestroomd met opdrachten?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had de jurk onmiddellijk gezien en herkend van de instagram-foto ! Dikke proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die stof met die gouddraad gebruikte ik ook ooit in het zwanenjurkje van Roos. Moet zeggen dat er na een paar keer wassen niet veel gouddraad meer te bespeuren valt :(.
    Dit terzijde. Prachtig jurkje. En wat een eer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg en wat moet dat een geweldig gevoel geven dat je deze jurk hebt mogen maken. Zo wordt je nog beroemd! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Chique dinges! Dan spreken we af dat de kranten vanaf nu de oorsprong van gefotografeerde kledij moeten vermelden! Ere wie ere toekomt hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Terecht geblink !!!
    En ze staat int middelpunt van de foto, de plaats waar ze moet staan!
    Geniet nog maar wat na van dit moment, en hopelijk mogen er nog veel zulke blink-momenten volgen!

    En vanaf nu mogen wij u GRIET, DE KLEEDSTER VAN DE STERREN noemen.......;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai! Tis echt een super mooi kleedje! Prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een eer zeg, super! Gefeliciteerd hoor, prachtig jurkje trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, alle reden om te stralen, een echt feestjurkje met een gouden randje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie jurk. Gefeliciteerd met het resultaat en dat je hem mocht maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waw! Ik hoop ooit half zo goed te worden als jij lol. En ik hoop zo hard dat SVDHZ onder de kerstboom ligt. Kan ik wat "oefenen".

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauh, wat mooi. Daar mag je zeker trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het mooie kleedje was me al opgevallen in het nieuws gisteren! Heel mooi. Hier worden de svdhz kleedjes ook heel graag gemaakt, dankjewel voor het geweldige boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig !! Wat een mooi stofje !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super, wat ontzettend leuk zeg..geniet ervan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Amai, wat leuk!! Zowel de jurk als het meisje in de krant!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel mooi gedaan! zou ook zitten glunderen in jouw plaats!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!