de afsluiter van 2013


De laatste dag van 2013 sleten wij in pyjama met hapjes en massa's tijd voor hobby's. 
Zalig!

Ik verwerkte een bijzonder lapje tot een jurkje.
Ik zocht een kindje dat past in het nieuwe maaksel en sleurde haar voor mijn camera.


Na wat opwarming, kwam ze helemaal los en leefde zich in in haar rol.


De jurk sluit Met drie knoopjes op de rug.


Een blauwe paspel breekt het geheel.











De lap met beestjes is een proeflapje van De Melkbrigade
Binnenkort zijn daar leuke nieuwe hemdjes en rokjes te koop.

De laklaarsjes vonden we bij Raaf en Vos en zijn van Pèpè.



Reacties

  1. Het kind,het kleedje,de laarsjes..prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!
    Ik zag dat je op de achterkant geen rits hebt maar drukknopen die niet doorlopen in de rok. Is het jurkje dan ook makkelijk aan en uit te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gaat prima. Er is genoeg ruimte in het bovenstukje.

      Verwijderen
    2. Dankje voor het antwoord. Dan ga ik dat ook eens toepassen :-)

      Verwijderen
  3. amai, supertof en mooi zeg!! Echt een prachtkleedje van een prachtstofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het geheel prachtig, maar de positie van die knoopjes... gewoon af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan, combinatie is een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie afsluiter! Jouw halsuitsnijding valt me op. Ik heb altijd het probleem dat de onderhemdjes komen piepen, en da's natuurlijk geen zicht. Ik maak blijkbaar de décolleté net iets te diep. Voor de winter kan die best hoog komen, dat is heel mooi. Dat zie ik dus op jouw foto's ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele LEUKE foto's van een MOOI meisje in een PRACHTIGE jurk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's kan ook niet anders: mooi meisje in mooie jurk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En de knoopjes op de rug ... perfect om een rits te omzeilen! Is reeds gepind ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. echt knap, héél leuk stofje voor het rokje...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kan jij in 2014 nog meer en nog beter?? Amai, zoveel moois!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooooooooo is da schoon ! Gij hebt een toverstokje, zeker weten !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gewaagd en geslaagd... die blauwe paspel en laarsjes, de MAX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amai, ik ben direct verkocht! (Weeral heel knap gedaan!)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. tjz weeral perfect he! Beste wensen voor 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige afsluiter! Het stofje vind ik echt geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! Een gewaagde combinatie, met dat blauw, maar zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh! where can I find the fabric? I'm in love with your blog, I'm hooked!
    I can't find the fabric, can you give me a clue?
    Thanks and congratulations, every outfit is great
    Regards from Spain
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!