1 september


2014

Het jaar waarin Emma en Mona het vierde leerjaar beginnen.

Traditiegetrouw maken we foto's op dezelfde plaats. 
Deze ochtend voelde als een beginnende herfstdag. 
Fris, zonnig, en verkleurende blaadjes aan de bomen.

Ik word een beetje week vanbinnen als ik de oudere foto's bekijk.
Soms wil ik hen gewoon nog eens knuffelen als een kleintje.
Maar kijk eens aan wat een flinke grote meiden ze al geworden zijn.
Apetrots met hun nieuwe boekentas vertrokken ze te voet naar school.




Na school kreeg ik een extreem uitgebreid verslag terwijl ik hun boeken in een mooi papiertje stak.
Ik kan het nog :-)

Een nieuwe start met verse moed en goede voornemens.





 Succes aan alle kinderen en hun leraars!





eerste leerjaar


  2012
tweede leerjaar





                                                                             2013
derde leerjaar














Reacties

  1. wow, krijgen ze echt elk jaar een nieuwe schooltas?? Dat zullen ze wel leuk vinden. gaat allemaal snel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. neen hoor, ze hadden de andere echt opgebruikt. Nu mochten ze voor het eerst zelf kiezen :-)

      Verwijderen
  2. Ooh, die eersteleerjaartjes! Maar ze worden knapper met de jaren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier ook goed vertrokken naar het 4de leerjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof, dat overzicht van de voorbije eerste schooldagen. Wat worden ze groot, jouw dochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor onze oudste loopt de vaste foto nu vanaf de eerste schooldag tot en met het 6de leerjaar en volgend jaar doen we gewoon door!
    Echte dametjes al hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, zo leuk... al die foto's op een rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te zien hoe ze groter groeien. Een leuke traditie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je ieder jaar een foto nam.Ik deed dat helaas enkel de eerste schooldag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echte aanrader om ieder jaar op de eerste schooldag een kiekje te nemen. Ik geniet nu van de herinneringen van toen; mijn zoon is ondertussen 32 -))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dus de voorbije 4 jaar nooit regen gehad op 1 september ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een giga verschil! my god wanneer zijn die zo groot geworden?? Confronterend wel, als je het zo ep een rij ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pff, wat gaat het snel he? Het vierde leerjaar is hier in Nederland groep 6 denk ik? Mijn oudste is negen en zit nu in groep 6. Soms zou ik de tijd zo graag stoppen.... maar wat is het ook bijzonder om te zien dat ze steeds meer 'zichzelf 'worden! En jullie moeten al boeken kaften; dat is nog eens serieus schoolwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe foto's! T is toch zo fijn als ze graag naar school gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zalig, hè! Ongelooflijk hoe je enkel de duidelijke (groei)verschillen op die foto's ziet ;-) Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat is het verschil met vorig jaar groot !!!
    Hier is de allereerste 1-september-foto genomen... en ik kijk al uit naar de eerste echte klasfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee om elk jaar dezelfde foto te maken! Ga ik onthouden voor volgend jaar, als onze kleine man naar school gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!