doe eens wat voor een ander

2015 wordt voor mij een jaar waarin ik meer wil doen voor anderen.
Onbaatzuchtig.
Ik wil kleine jurkjes blijven naaien voor andere kleine meisjes dan de mijne,
ik wil zorg dragen voor anderen en mensen blij maken zonder er zelf iets anders dan vriendschap en een lach voor terug te vragen.
Ik denk dat daar veel geluk uit te halen valt.

Ik begin deze actie met een verzoek van Sharon.

Je kent haar wel als Zonen 09.
Sharon is geen stilzitter (klinkt vertrouwd) en maakt schitterende patronen voor jongens.


Ze werd genomineerd voor de Bryo-awards en heeft nu onze steun nodig.
Naaiend Vlaanderen krijgt hiermee de kans te bewijzen dat we met velen zijn
en elkaar steunen.

Elke stem telt in deze wedstrijd en elke stem doet er toe.
Ik gaf mijn stem al aan Sharon en roep jullie op om hetzelfde te doen.











Wil jij Zonen 09 aan de overwinning helpen? 
  • Tot en met 23/1 (maar hoe rapper hoe liever!) kun je stemmen op het filmpje van Sharon en zonen 09
  • Vul je naam en emailadres in.
  • Klik op de link die je in je mailbox krijgt (!!!check zeker je SPAMFILTER!!!) en vul je wachtwoord aan.
  • Stem op jouw favoriet!



    Dankjewel!




    Reacties

    1. Tuurlijk gaf ik mijn stem al aan Sharon en ik duim stiekem mee dat ze mag winnen!

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Mijn stem kreeg ze alvast ook al. Een supertalent verdient het om te winnen.

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Dank je Griet om er over te bloggen en dank aan iedereen die stemt voor Zonen 09!

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Ik had het al eens gelezen maar toen niet gestemd, goed dat ik het hier dus tegekom: weer een stemmetje bij voor zonen 09! :)

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Ik heb ook gestemd...Enne, als je ooit eens jurkjes wil maken voor kleinere dametjes, dan wil ik gerust mijn 2 exemplaren uitlenen hoor :-)

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Dat id nu het leuke aan het naai wereldje daar doen mensen nog eens iets (een tuto uitschrijven, naaitips geven, naai patroontjes maken,...) gewoon om andere een plezier te doen! En ik denk Griet dat jij daar ook een heel groot voorbeeld van bent! Dus dat voornemen gaat dik in orde komen!

      BeantwoordenVerwijderen

    Een reactie posten

    Dankjewel voor jouw reactie!