Emma en Mona voor bloggers for life deel 2

Toen ik aan mijn bijdrage voor bloggers for life begon, had ik meteen spijt dat ik maar één stuk mocht maken. Te veel leuke stofjes in huis die smeekten om verwerkt te worden.
Ik kan Emma en Mona echt niet meer op pad sturen in deze herderinnetjesprint.
Gelukkig kreeg ik extra veilingnummers van Sarah en Annelies.


Het goede doel leek me heel gepast om de stofjes te verwerken.
Ik maakte een Tinny-jurk in maat 98. Dat paste namelijk het best bij de print.
De stof is alweer een unieke stof. Ik had een sample gekregen van de Melkbrigade.
De stof werd niet gebruikt voor hun collectie. 
Uniek dus!



De jurk is volledig voorzien van voering en heeft een blinde rits op de rug.
Er ligt een soort coating op de stof waardoor ze zo zacht als velours aanvoelt.






De goede doelen waar we dit voor organiseren ken je ondertussen al:







De kans bestaat dat je niemand kent met maat 98.
Dan stel ik voor dat je klikt op onderstaande linken naar de andere deelnemers.

22 | 128 | 23 | 128 | 24 | Hilde @home | 25 | Toertjes & Pateekes | 26 | LdotCo | 27 | Liezewiezewoes | 28 | Mamasha | 29 | Minnie Mie | 30 | Miss Wobie | 31 | Spurrewubsie | 32 | Van A tot Zetje | 44 | Emma & Mona 





Handjes in de lucht voor het goede doel!
Met elk lotje van twee euro maak je iemand blij.
De goede doelen sowieso, jezelf als jij uit de loting komt.


Deze jurk in maat 98 of 3 jaar kan je winnen door lotjes te kopen voor veilingnummer 44. Als je interesse hebt om mee te dingen naar deze set, lees dan even de info hieronder. 
  • 1 lotje kost 2 euro. Je kan zoveel lotjes kopen als je wil. Hoe meer, hoe groter de kans dat je wint natuurlijk en hoe groter de opbrengst voor het goede doel!
  • Je schrijft het juiste bedrag (2 euro x het aantal lotjes) over op rekeningnummer BE69 3770 2596 1378. Cash geld kan niet aanvaard worden.
  • Heel belangrijk, de te vermelden gegevens in de vrije mededeling van je overschrijving zijn:
44 – je naam – je voornaam – aantal lotjes
  • Lotjes kopen (overschrijving + onderstaand formulier invullen) voor dit stuk kan tot en met vrijdag 4 december  23u59.
  • Je vult onderstaand formulier in:



Reacties

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!