Lief klein konijntje


Wij vieren vrijdag carnaval.
Onze confetti en slingers nemen we mee in een konijn.
Met een beetje verbeelding toch.

Van de nieuwe namaakbont van Bambiblauw maakte ik een tasje.
De binnenkant van de oortjes zijn van een restje roze sweaterstof. Ik knipte die wat kleiner dan de pelsen versie. Voor de voering gebruikte ik de rest sweaterstof van Mona's trui.


Het tasje sluit met een magnetische drukknop.


 De roze riem lag ongebruikt in mijn kast en kreeg een tweede leven.
Een snel project met een hoge aaibaarheidsfactor.


Reacties

  1. Hoge aaibaarheidsfactor, dat is dan op mij van toepassing? ;-) Tof idee, Griet! Maar dat zei ik al. En ik ben benieuwd naar een feestfoto van de volledige knuffelbare outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig ♡ Eigenlijk nog leuk om met Pasen eitjes te rapen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier zou ik Eloise heeeeel blij mee maken, effe in mijn achterhoofd houden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de schattigheid druipt er af, dat zakje zal een succes zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze tas zal wel veel succes hebben bij jouw dochters! Cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het super! Zo leuk gevonden, en de riem past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooh, suuuuperschattig, en heerlijk knuffelig zacht ziet het eruit!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!