NIEUW! Workshop @Emma&Mona

Wat denk je ervan?
Je komt bij mij thuis op bezoek. 
Ik voorzie voor jou een plaats aan mijn tafel. Samen met vier anderen. 
We naaien samen en ik sta jou bij met raad en een helpende hand. Ik torn voor jou los indien nodig, ik speld… ik luister en vertel.
Dat alles met wat koffie, thee, taart of ander lekkers.
Ontspannen, maar met zekerheid naar huis gaan met een afgewerkt stuk.

Vanaf nu kan je op de nieuwe pagina  ons aanbod vinden.
We beginnen met de Pippa.




Benieuwd wie ik zal mogen verwelkomen!

xxx
Griet

Reacties

  1. Supertof Griet! Aan jouw tafel is het heerlijk zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee Griet, en dan spreek ik natuurlijk uit ervaring, want enkele maanden geleden had ik de eer om een middagje van je te mogen leren. En jawel, er was inderdaad een afgewerkt stuk, ik vind het nog steeds speciaal als die jurk hier rondhuppelt met kind erin, maar nog meer dan van de jurk geniet ik na van de vele tips en tricks die je me toen leerde, van je creativiteit en inspiratie, van de fijne ontmoeting met jou. Ik denk dat die workshops snel vol zullen zitten, en terecht, een middag met jou is onvergetelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig! Je bent zo'n fijne gastvrouw, dat worden ongetwijfeld gezellige workshops!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk! Jammer dat het niet bij de deur is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Griet, dit is een geweldig idee ! Ik heb de data alvast eens nagekeken maar momenteel valt het telkens in een weekend dat ik moet werken. Ik kom zeker nog eens een kijkje nemen als er nieuwe data online staan. Hopelijk tot snel. Saskia x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!