sorry not sorry

Het kwam zo:

Ik kocht paardjesstof voor Mona. Uiteraard.
Ik kocht genoeg voor een trui of een jurk voor haar.
En toen had ik daar dat patroon liggen van de Aster uit de La Maison Victor.
En ik maak zo graag patronen nog eens en nog eens.
Dus…
toen ik me aan het afvragen was wat ik zou aandoen op de sportdag op school, 
had ik plots deze stof in mijn handen.

Sorry lieve Mona,
er is ondertussen een nieuwe lap voor jou onderweg.




Ik werkte de trui af met mint en ik draag 'm heel graag. Die stof is zo buitengewoon heerlijk van kwaliteit.



Toen ik klaar was met mijn trui, bleven er een paar onbeduidend kleine lapjes over. 
Te groot voor de vuilbak en te klein voor kleertjes.
Ideaal voor slabben.



Reacties

  1. Wat kijk je leuk op de foto's! Ik vind Emma zo op jou lijken, maar hier zie ik wat Mona in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg knap, de trui en de draagster

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe trui! Ik moet hier dringend wat van aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WoW, in stijl op sportdag zeg! Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellige versie!!!! prachtig, lekkers speels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je Zal zeker In de smaak vallen op sportdag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zag het al op Facebook, maar nu hier ook, wat een leuke foto's!! je straalt! en de trui vind ik geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, wat grappig :) En de reacties?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Groot gelijk, als mama moet je soms af en toe eens lekker aan jezelf denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker niet schuldig voelen, je hebt uiteindelijk toch gedeeld 😄. Je staat er heel goed mee, toffe combinatie met die kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk die foto's, staat je super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo fijn, speciaal voor de sportdag een nieuwe trui maken. Bij de kinderen sta ik op voorhand stil wat ze gaan aandoen op sportdag. Wanneer we zelf sportdag hebben, graai ik 's morgens een sweater uit de kast... Heel mooi!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De Aster trui leek op het eerste zicht niks voor mij,
    zal mijn mening moeten herzien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelijk heb je, om een mooi stofje eens voor jezelf te houden! Of toch tenminste, grotendeels voor iets voor jezelf ;-) Supermooie trui!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!