Zeg me wat jij speelt en ik vertel jou wat je later zal worden...

 Tijdens een lezing over talenten, vertelde de spreker dat het spel van kinderen al wat verklapt over hun talenten en de richting die ze in hun leven zullen kiezen.
Als ik hier thuis kijk naar Emma, dan zie ik al veel. Ze houdt nog steeds erg veel van haar poppenhuis, bouwt de mooiste bouwwerken met Lego en tekent interieurs met oog voor detail.

Een poos geleden tekende ze decors, knipte popjes uit en dialogen. 
Ze speelde een 2D scène en fotografeerde alles zelf.
Ik ben de gelukzak die haar werk mag bloggen.


















 Lieve Emma, je kan nog zoveel worden, maar je bent al zoveel.
hartjes, mama

Reacties

  1. Ik denk dat ze architecte wol worden of binnenhuisarchitecte. Een andere mogelijkheid is animatiefilmregisseur. Feit is dat ze veel verbeelding heeft en oog voor detail. Van wie zoubze die eigenschappen hebben? Noot: ik,heb ze niet (meer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och.. zo tof. En nu vereeuwigd op uw blog, voor later.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Een klein Elisabethje zie ik erin ;-) En ondertussen op haar bijna 14 jaar weet ze hier perfect wat ze wil: ze wordt architect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Dat is een parel voor later!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig! Heel ontroerend hoe je dit laat zien.
    Zie je bij jezelf ook interesses die je als kind had, en die je nog steeds doet?
    Die lezing klinkt als heel interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die laatste zin! <3 <3 <3 (Wel grappig dat Emma gaat shoppen bij de Zara, toch één ding dat ze niet van haar moeder heeft :-))
    Kleine Eva knutselde, las en speelde met haar poppen. Grote Eva naait, schrijft en droomt van een groot gezin en misschien ook wel een klas vol kinderen. Die hypothese lijkt dus wel te kloppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien een striptekenaar, auteur, blogger, interieurarchitect, shopaholic,... in wording, maar nu al zeker van talent. Knap Emma!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Anita, ik zie mezelf helemaal in Emma. Ze kan echt nog zoveel kanten op, maar creatief is ze alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk! Ik schrijf zo'n dingen op in hun dagboekjes... leuk om later terug te lezen en wie weet helpt het hen ook wel om echt te achterhalen wat ze diep binnenin leuk vinden of waar ze goed in zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 'Het mooiste dat je kan worden, is jezelf' - mijn favoriete wens bij vers babygeluk! Schoon verwoord en fijn vastgelegd voor later Griet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat ontzettend leuk om te zien en lezen.
    Een heel creatieve meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, smelt. Zo schattig!
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waw, da's echt leuk dat ze dat doet! Talent komt soms al vroeg bovendrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Daar moet ze uren mee bezig geweest zijn. Maar wat een tof resultaat. Heel knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha,zalig! De appel en de boom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha,zalig! De appel en de boom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mohow, zo cool gedaan!!!
    heel tof... een dame vol creativiteit & heel veel geduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is echt heel knap gedaan! De mogelijkheden zijn legio ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. zo mooi!! en wat een interessante lezing zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!