Niets om aan te doen?

Hoewel ik dat vaak binnensmonds mompel als ik mijn eigen kast opentrek,
konden mijn dochters nog nooit klagen over een gebrek aan kleding.
Op zondag neem ik al graag eens tijd om wat outfits te bedenken met hen voor de komende dagen.
Nu bedacht ik er één die nog niet bestond. Als in... de stof lag onverwerkt in de kast.
Gelukkig komt er dan net een gepast patroon op je weg.
Eén voor volwassenen of bijna volwassenen.


Ik maakte voor Emma een S in een uiterst zacht roestkleurig stofje.
Ik kocht het bij Fabrik Unik.
Het stofje rekt ontzettend goed en dat maakt het wat vervelend om te naaien, maar super comfortabel om te dragen. Het is een ideaal "kom hier dat ik je knuffel' - stofje.


Ik combineerde met een glimmend stofje in een poederroze tint.
Dat verwerkte ik tot een midi rimpelrok met elastiek. 
Voor de rok naaide ik de zijnaad dicht, vouwde de stof dubbel en naaide de elastiek er aan. 
Op die manier moest ik niet omzomen en had ik meteen een gevoerd rokje.


 stoffen Fabrik Unik


Reacties

  1. Aaaaaaah, zo’n berenzachte versie van de AWS zou iedereen toch in zijn kast willen? Heerlijk! Dankjewel, Griet, voor alles! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zacht lijkt me dit! Heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om lekker dicht bij elkaar te kruipen in dit koude weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superzacht!!! Dat glimmende stofje kocht ik ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat ee nfijne outfit! En de stof voor die rok is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zalig knuffelbare trui... mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi zeg! En zo'n leuk stofje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh die ziet er zo super gezellig uit. Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!